Jannices blogg

-En liten del av min värld

Trötta fötter

Publicerad 2008-12-01 22:15:07 i Allmänt,

Var lat i morse... eller lat o lat beror på hur man ser på det ;>
Tog bussen till jobbet i morse eftersom att min cykel är sär i huvvet. (fick åka på barnbiljett ;D )

Ides inte ta buss hem så det vart en promenix på lagom längd :)
Funderar starkt på att promenixa till jobbet i morrn.

Enda nackdelen är ju att när man springer hela dagen runt runt på jobbet o sen även ska promenera hem/dit, så får man gode ont i fötterna. Känner att en fotmassage skulle suttit fint en dag som i dag ;P

Legat större delen av kvällen i soffan o degat, förutom när jag gjorde middag förstås.
O det har varit sååå skönt att bara ligga o mysa under filten. Så nu efter att jag suttit här ska soffan bytas ut mot sängen o filten uppgraderas till ett täcke.

Är inte julpynt  det mysigaste? ;)


Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2008-12-03 23:59:43

Är väl skönt att vara lat ibland :-)



Idag har jag och WIlliam&Alva bakat lussekatter, det var skoj!



Hoppas allt är väl med dig annars? Du måste ju nångång komma hit till skeå och hälsa på :-D

O vi måste ju komma till er oxå..var evigheter sen jag var till mormor sist oxå....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela