Jannices blogg

-En liten del av min värld

Julpynt

Publicerad 2008-11-22 17:03:14 i Allmänt,

Jag är så grymt sugen på att julpynta.
Men smakar det så kostar det.

Inser att de julpynt vi hade i våran lilla sketna lägenhet räcker inte långt för att pynta
upp till julstämning här inte.

Löverboi o jag var i väg i onsdas(?), eller nån annan dag, här i vekcan o köpte lite försmak
av julpynt iaf :)

HAr en jätte fin ljusslinga som jag(vi) pillat upp på vårat bro räcke. :)
Sen så ville löverboi prompt ha en sån där äckelblå ljusslinga, så den fick hamna i granen som är typ
i skogen bakom oss, så då slipper man skämmas att folk ser den ;P

Seriöst. vart inte så farligt. Men de är lite läskigt ljus. :)


I kväll blir, spel o ev hockey. hos mange o jessica. :)


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-23 15:52:40

hm, hur många gånger ska jag behöva säga det?

DET ÄR FÖR TIDIGT MED TOMTAR!!!!!

Sluta upp med att förstöra julen!

Postat av: Jean

Publicerad 2008-12-28 13:22:13

blå....huvva :/ Har ha ingen skam!!! ;)

Nä men blått känns inte så juligt, mer "star wars" :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela