Jannices blogg

-En liten del av min värld

lite smått o osammanhängade

Publicerad 2008-11-11 22:29:28 i Allmänt,

Som att jag hade otur förra veckan...
*Hårtorken
*min cykel tur till jobbet
*Allt åt skogen på jobbet, inget gick som jag ville den veckan
*Typ fet smäll i öga med en guitar hero gitarr... så man fick ett blåmärke.
Veckans sista dag söndag bjöd på överraskningar också, vart när jag skar lök. Jag prickade tummen istället.. :(


Men i veckan verkar de va lite bättre me tur/oturen.... :)

Han inte skadat mig eller haft söndersaker ännu :P
Och det känns riktigt bra faktiskt. Fast man ska aldrig säga aldrig....

Funderar starkt på att ta mig en kvälls macka innan jag hoppar ner i sängen... mmmm mat. 


Längtar som f-n till fredag!
Ledig...skönt. ska sova ut o sen städa o dona här vilket jag typ aldrig hinner på något konstigt vis när jag jobbar.
Fattar inte hur en normal familj får allt att klaffa.
Vi är två, men mestadels är jag själv o jag lyckas stöka ner Gooode bra här hemma, ,men inte fan har jag tid o städa annat än då man är ledig..

Hur ska man kunan ha barn o jobba o hinna me det man inte hinner med nu?
Har föräldrar fler timmar på sina dygn? Eller är dom superhjältar?

Kanske bara min planering av mina lediga timmar som är kass? :P

Näe nu är jag seriöst sugen på att sova.
Kort dag i morron :D *wäijy* 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela