Jannices blogg

-En liten del av min värld

nixpix

Publicerad 2008-11-14 13:36:21 i Allmänt,

Löverboi ringde o väckte mig kring nio tiden, om jag hade fått välja hade jag lätt sovit
i några timmar till.

Men då vakan man till liv iallafall :)
Tog en liten egen dag, körde peeling o hårinpackning.
De var skönt.. :)

Nästan som om man blev en ny människa. Man har ju aldrig tid i vanliga fall.

"städat" har jag också hunnit, typ plocka undan, har inte orkat dra fram damsugaren ännu o inte heller har jag orkat att damtorka, eller vaska. Känndes lite som överkurs i dag. Kanske att man drar en storstädning nån dag här i veckan när man är ledig. :P

Vikit undan o tvättat kläder har jag också hunnit göra massor i dag. tömt två av tre korgar. ;)
Nu var ju inte alla fulla.


Ska se om jag hittar mig nå gott i frysen, har inte hunnit äta ännu idag. ;>

Todilo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela