Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snö snö snö

Publicerad 2008-11-26 16:55:28 i Allmänt,

Ja mycket i mitt liv tycks kretsa kring snö just nu :P
Inte konstigt me tanke på vilket väder vi haft hela veckan.

rörigt på jobbet..mycket att göra, fullt ös hela dagen. Har även gått o gruvat mig hela dagen för att komma hem o måsta skotta.
Har hittills bara sopat  mig en liten gång till postlådan. ;P

Men jag har som tur var gulliga grannar. Han hade kört me snöslungan hela infarten på framsidan, o det var jätte snällt.
Det gjorde min dag i dag, verkligen! :)
Så då slapp jag skotta, för garage infarten får löverboi ta själv när han kommer hem på freda :P


Ska ta o kanske börja smygstarta min julstädning i dag redan så slipper hela min
lediga dag gå till nått så trist som städning i morgon. Kanske kan jag bara julpynta o har roligt istället :)

MAT till magen först sen bär det av med damsugaren o moppen o alla andra skitsaker man använder när man städar.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela