Jannices blogg

-En liten del av min värld

Virrhöna

Publicerad 2008-11-17 20:43:19 i Allmänt,

Om någon skulle följa efter mig i någon affär nångång när jag inte har med mig löverboi
skulle dom nog tycka att jag är helt körd i huvvet.

När jag går själv för att handla, handlar jag oftast med magen, o det kan ta tid. När man går med löverboi gäller de att hinna får ner alla varor från listan i korgen innan han hunnit springa till kassan. :P

Jag kan stå en stund o filosofera vid en hylla, sucka, dreggla, o gå vidare till nästa hylla o sucka, dreggla för att sen gå tillbaka till hyllan där jag nyss stod. (gäller även frysdiskar)
Jag har sån jävla beslutångest när jag handlar.
Jag lovar det tog säkert en halvtimma att handla i dag.. o då räknar jag inte med tiden det tog att gå dit o hem eller tiden man stod i kön. Jag lunkar runt, runt, fram o tillbaks....

Men jag kom iaf hem med mat i kassen :)

Inte mycket men alltid något ;)


Jobbade några extra timmar i dag. Kort dag o de var skönt.
Så nu e man ledig tills på fredag :)

Så jag o löverboi är lediga tillsammans i veckan. Inte illa. Men han kommer hem först i morron :<
Näe om jag skulle gjort något vettigt.

kanske kanske äte varma mackor o te :D ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela