Jannices blogg

-En liten del av min värld

Broccoli

Publicerad 2008-10-06 21:33:27 i Allmänt,

Dagen började rätt lungt o skönt, låg o drog mig i sängen en stund o sen spelade lite guitar hero :) 

Sen kom Jessica på besök, satt o surrade o gjorde GOD mat, enkel men gott. :)
Trodde aldrig att jag skulle äta broccoli frivilligt ;P Men gott var det!

Så nu ska jag lära min kära löverboi att broccoli inte är farligt att äta ;)


Vi hade en liten scary moment här jag o jessica efter att vi var hem till henne o jag  fått en rundtur i huset, men allt vart som bra i slutet ändå. :)

Slutet gott allting gott, som man säger.

Sitter o ser cityakuten just nu o väntar påatt tumlaren ska tumla färdigt.
Byter sängkläder o örngotten som jag ska ha ligger i den tyvärr. Hatar att vänta. ..


Näe kanske att reklamen är slut nu.

Kommentarer

Postat av: Jekka

Publicerad 2008-10-11 15:41:48

Jo men visst:P Och då du far hem så far jag och jobbar! Suck!

Men nu är det bara två dagar kvar av helgen så snart är vi ledig igen:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-13 22:07:51

uppdatera för satan..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela