Jannices blogg

-En liten del av min värld

Måndag

Publicerad 2008-10-20 22:22:36 i Allmänt,

Oj så härligt med Måndag :D eller så kanske inte...
Men hur som helst, skönt att ha en vardag som tar en tillbaka till verkligheten...efter allt slöande på helgerna.

Var rätt långa o tråkiga dagar när man var arbetslös...


Dagen gick huvva fort på jobbet, om man bortser från dom sista 45 minuterna. Satan va klockan tickade på sakta :P
Kan ju kanske bero på att man kollade va tredje sekund på den ;)

Har lallat på här hemma o plockat undan lite här o lite där...
Löverboi har rätt, jag lägger fan kläder överallt !

Efter att jag gått mitt varv runt huset o plockat så hade jag nog en nästan hel maskin att tvätta  :)
Så då har jag tvättat undan lite tvätt också.

Så då vet ni att jag inte bara såsar på här hemma när jag väl har är fri för dagen. ;>

Jag är en väldigt hårt arbetande quinna ;D  Hahah... LOL på mig själv!


Fredagen den kära fredagen, då är man ledig.
Blir nog en svängom till luleå stad.

Förhoppnigsvis kommer vi hem med en blandare till nya duschen o ev ett nytt handfat o blandare till lill-toan.
Får ju bara hoppas att tredje världskriget inte bryter ut där i nån stackars butik mellan mig o löverboi.
Vi har lite olika visoner om hur lill-toan o duschblandaren ska se ut tror jag ;)

Om nu skulle lägga sig i sängen o glo lite teve innan John Blund hälsar på....


 






  

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-10-22 10:18:30

Bryter tredje världskriget ut på Jula eller någon annan affär mellan dig och R så kommer jag till undsättning och väljer åt er ;P

Skulle väll vara nå va :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela