Jannices blogg

-En liten del av min värld

Like a bazoka

Publicerad 2009-04-01 17:42:34 i Allmänt,

1000 saker på listan att göra men jag har inte bockat av en enda ännu.
Tragiskt, jag har ändå vart hemma nån timme nu.

Men så blir det när man är tankspridd o hittar 100 andra oviktiga saker att göra istället :P

Vem är monstret som äter upp mina papper som jag lämnar utom synhåll?
Så fort man lagt undan det o ska ta fram nån dag/vecka senare så är det borta.
Som om dom aldrig existerat från första början.  :Z

Ska tydligen i väg o åka pulka nu. :)  En telefon viskade det i mitt öra.

Kul ! :)
Så i väg med mig o leta fram pulkan o klä på mig.
Man skulle ha haft galonbyxor... lär ju vara blött i snön.

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2009-04-01 22:26:12

Är det pulkan vi vann på sabels?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-03 09:08:45

xD Var åker man pulka i bersika då?



Vi har ingen snö här, är värsta Maj-i pite-vädret här.



När mina papper försvinner så brukar det bero på 1.Den man bor med har trollat bort dem, 2. Katten :>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela