Jannices blogg

-En liten del av min värld

Påsken är över

Publicerad 2009-04-14 17:31:17 i Allmänt,

Påskhelgen spenderades i Böle (malå) i våran stuga.
Skoter, solsken, korvgrillning och fiske är väl 4 ord  som besriver helgen ganska bra :)

Tyvärr glömde jag och löverboi våran kamera hemma (inte för att jag tror att den skulle funkat om vi hade haft med oss den.)
Så jag får väl nalla bilder av någon vänlig själ sen o lägga upp här kanske.   
Kom hem i går mitt på dagen nångång. Kändes lite surt att komma hem o bara sitta inne när solen sken så snällt.

I dag har jag inte gjort många knop, bara slappat som sig bör när man är ledig.
Men löverboi har däremot vanlig arbetsvecka. Så han lär jag inte träffa förens fredag kväll.

Hade stora planer på att putsa mina fönster i veckan, men jag tror nog att jag väntar några veckor till med det.
Ska invänta bilen som sopar upp all sand. Blir så dammit o jävligt på mina fönster annars.

Så jag får roa mig med att tvätta upp all tvätt som ligger och väntar på sin åktur i maskinen.

 Inge mer att skriva i dag, vad jag vet än så länge iallafall.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela