Jannices blogg

-En liten del av min värld

Varning för ilska ! !

Publicerad 2009-04-26 07:35:07 i Allmänt,

Förbannat förbannat förbannat!!!!!!!!!
Vilken jävla ledig idiot förutom jag är uppe den här tiden i dag?

Varför i helvete får jag ALDRIG sova ut?!
Tar allvarligt livet av mig innan sommaren är över om jag ska fortsätta så här.
Varje morgon samma sak, vaknar, kollar va klockan är. Oj, en nysattack.
Oj en till, och en till och sen hundra till......
Ingen jävla idé ens att försöka somna om, för då kommer dom. En efter en. 
Som en jävla epedemi.

Sen att jag fått springa runt och jaga en spyende katt är ju kanske också en orsak till mitt
"goda" humör.

Som jag sa till löeverboi i telefon:
" Jag är upp klockan 7 en jävla söndagsmorgon, kanske därför jag känner mig lite lätt frustrerad! "


Fy fan va jag hatar mig själv jus nu!!!!!!!!!(Eller min snoriga näsa iaf.)

Jag hoppas att det är ett sånt där once in a lifetime det här är. Annars vill jag inte vara med nå mer!



Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2009-04-26 07:44:40

Det är bäst du vänjer dig!:)

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-26 10:14:14

Haha vi känner igen det där med dina nysattacker....fråga Emmeli :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela