Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kors i taket

Publicerad 2009-08-23 10:22:47 i Allmänt,

Lördag i går.

Hej o hå, löverboi och jag vakna före kl 8 ! 
Hör kanske inte till sånt som vi vanligen gör en lördag. ;)

Vi hann fara in till stan o kolla fotboll o även in på barnenshus innan jag
skulle börja jobba kl 11.  :)

Efter jobbet vart det hem och slappa innan vi skulle in till stan igen.
Golden... mmm. Var o käkade med Mange o Jessica.

Vart sen att jag o jessica drog in till stan o såg bio.
Sommaren med Göran, jag trodde allvarligt att jag skulle dö.
Så otroligt rolig film :)


I dag bär det av till Öjebyn, är bjudan på 1-års kalas hos Lucas.

Ska även förbi min mormor
för att hjälpa henne med hennes dator.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela