Jannices blogg

-En liten del av min värld

julgran

Publicerad 2009-12-13 00:12:59 i Allmänt,

Efter att ha levt utan tapeter i köket några månader så har vi dom äntligen på plats.
Skööönt! Jag är nöjd, o de känns bra :)

Så i morgon blir det att städa fint o kanske hänga upp några gardiner.
Har kännts som om vårat kök har varit öppet för allmänheten utan
gardiner i fönstret. Jätte kalt och fult utan!

Så hade vi även moster o stig o mormor på besök.
Alltid trevligt :) Så nu har Max fått julklappar att lägga under
julgranen som jag förhoppningsvis hinner ta fram i morgon. :)


Vad är en jul utan gran?


Är trött som en jag vet inte vad, o har vart det hela dagen så snart,
väldigt snart kryper nog jag ner i sängen o sover. Löverbois tur i natt att
mata, så skönt :)  Hoppas att jag sover så tungt att jag inte vaknar alls.
I need it!

Kommentarer

Postat av: Lillsnörpa

Publicerad 2009-12-13 09:40:33

Håller med dig! Ingen jul utan gran :) /Lillsnörpa

Postat av: Emmeli

Publicerad 2009-12-13 16:47:57

Vi ska inte ha någon gran iår.:)Men vi ska ju inte vara hemma heller.Känns som att det skulle bli en evig klappjakt efter lilleman hela tiden man har julgranen uppe!:)Men i stugan blir det till och med en riktig.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela