Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lovley

Publicerad 2009-02-14 21:28:38 i Allmänt,

Jobbar helg i helg. :Z
Men det blir iaf pengar av det sen så ;)

Blev pizza för mig i dag efter jobbet, löverboi hade redan ätit på tjoickis max, så då tjockade jag mig med en pizza ist.
Väl hemma plockar löverboi fram en jätte fin bukett om han hade  köpit åt mig. :)
Elaka jag hade inte köpt nått åt honom. :(


Hade besök igår av löverbois brorsdotter Norah som även sov hos oss.
Så söt o genom gullig tjej alltså :D  Hoppas att vi få rå om henne sådär fler gånger. :)


Ska låta löverboi sitta här o fixa nu så vi kan se film i sovrummet i kväll... Yajy!
Sen sova för att återigen jobba i morrn.

Adios!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-15 10:20:55

aha =)Jag trivs verkligen att bo här! Jag är som gjord för storstan :) hehe. Jag trivs jättebra på mitt jobb också. Det händer så mycket roliga saker här,jag lever min dröm =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela