Jannices blogg

-En liten del av min värld

Så trött

Publicerad 2009-02-12 13:07:15 i Allmänt,

Fy va dålig natt jag har haft.
Det bara kliade o kliade o kliade överallt. Det roliga var, när jag väl kliat tillbaka så försvann det, tills jag just höll på att somna, då kom det tillbaka fast på ett nytt ställe. Blev galen! 
Låg o vred o vänder o kliade o kliade o kliade, tillsut gav jag upp.
Upp ur sängen o in i garderoben o fram med byxa sockar o tröja. Det avhjälpte kliandet lite granna.
Förstår inte varför det blir så här varje vinter.
Är det att man duschar för ofta när det är så kallt?
Hur som haver. Jag sov inte många timmar i natt, och tyvärr så fick även löverboi lida lite pga av mitt kliande. ;(
Som pricken på i så vart det ett jävla liv ute på gatan kl 7(!!!)
Tänk er att en traktor och en grävmaskin får ett barn. Så såg oljudet ut. Stod o skotta bort alla höga plogvallar, vilket var bra iof.  Men var han tvungen o slå så hårt o så många gånger med skopan i lastbilen varje gång?
Självklart var jag tvungen att gå upp o se vad som händer. Nyfiken som jag är. Lät som om dom var på väg rakt igenom sovrums väggen.

Flisan den lilla missen. Ojoj... hon har haft en rolig morgon om man säger så. ;)
Min lilla blomma som jag hade köpt i går låg nere på golvet. Krukan som den stod i låg nedanför bänken o sen hade hon släpat blomman en bra bit bort från krukan o sutit o mumsat på den. Saker som jag haft på mitt nattduksbord låg utspridda lite överallt i sovrummet. Tur att hon är bra mycket söt o gosig annars.

Så nu är man hemkommen från en tur ute på byn o ska rengöra kattlådan o sen blir det att inte sätta en fot till utanför dörren i dag skulle jag tro.
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-12 15:50:23

Siri kom på att frisera min blomma för några veckor sen. Allt som blev kvar var stammen... :(

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-12 15:56:38

kolla min blogg btw... kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-12 17:08:24

Jo det ska bli kul att få tapetsera & få det fint =) Byter ni innerdörrar? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela