Jannices blogg

-En liten del av min värld

sista dagen i frihet

Publicerad 2009-02-13 11:24:18 i Allmänt,

Vart att vi får ut i går, tog en liten tur me skotrarna in till hortlax o hälsade på lite folk. :)
Sen bar de av hem för att inte gå ut nå mer i kylan ;>

Kvällen spenderades i soffan vid teven med chirre påsen. Inte illa.

I dag ska vi försöka ta oss ut igen med skoter o köra en sväng, tycker det vart så kort sväng i går.
Men får se om tider räcker till. Känns lite halvstressigt i dag.  Tycker inte om den känslan. Men men inte så mycket att göra åt saken.

Hade vela hoppa in i duschen, men känns onödigt o göra om vi ska ute me skoter, vill som inte duscha 2ggr.
Men ska ringa o höra me löverboi om hur det blir.

Liten lätt sovmorgon till strax före 10 i dag, inte illa. Är så skönt att vara ledig. Jag är seeeg på morgonen. Det tar ett tag för mig att  vakna till ordentligt. O när man ledig så tar det  ännu längre tid för mig för då kan det hända att jag går i pyjamas en hel dag. Sånna dagar känner man sig riktigt sunkig o trött o hoppas verkligen att ingen får för sig att komma o hälsa på ;)  

Men i dag är vi bara halvsunkiga. Ska nog ta och byta ut pyjamasen mot nått annat nu. 
Förhoppningsvis underställ o skoterkläder ;P

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela