Jannices blogg

-En liten del av min värld

Svammel

Publicerad 2009-02-20 09:17:33 i Allmänt,

Nästan varm ute i dag. ;)
Ne, men varmare än i förrgår iallafall.

Fredag i dag, skoter i morrn :) I dag händer nog inte så mycket annat än jobb.
Och våran dator är cepe. men vilken dator är inte det?

Ska gå o dricka mig en varmkopp choklad innan jag byter pyjamasen mot andra kläder.
Finns det nå värre än att ta på sig kalla kläder?  Jag vill ha en värme slinga i min garderob.
Fatta skönt. Alltid varma kläder när man ska klä sig. :D


Min sötis hon var så mysig i morse när jag vakna.
Och i går kväll var hon söt när hon sov i mitt knä, så jag höll på att pissa ner mig
bara för att inte förstöra när hon sov så sött. Hon älskar verkligen mina stickade koftor.
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-22 02:35:12

Hon har precis samma uppsyn som Siri, den där söt-flisan. Siri börja rju va "vuxen" nu men hon är ganska liten i Rasmus jämförelse.



Har ni fortfarande kallt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela