Jannices blogg

-En liten del av min värld

FRIHET

Publicerad 2009-01-09 22:48:33 i Allmänt,

Nu har man två dagar i "frihet" ;)
Hade så sjuk hemlängtan i dag på jobbet så de var inte sant. Ville bara hem o ligga i soffan o mysa framför nån halvkass sitcom på teven. Sen att jag också fick världens bultande huvudvärk gjorde ju inte saken bättre.
Vad glad jag vart när jag hittade en liten pillerburk med alvedon i jobbets medicin skåp ;)

Så nu har jag haft min soffa stund. Fick sällskap av en påse chips som jag insåg ganska fort att jag inte tyckte om.
Men fick nog ner ändå några bara för att.. what to do? Hade ju inte precis ork att gå o köpa mig en ny påse. ;P
Får ta o ge resten till löverboi.

Helgen är i stort sett oplanerad, eller planerad kanske, men inte så bra. Vi har en hel lista som är uppsatt  för helgen, men vad, när och hur, har vi igen aning om. Det blir nog bra ändå. Eller vad tror ni?

Ska nog kila ut i the garage o se vad pojkarna har för sig. Kanske dom blir glada att få sig lite chips? ;D

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela