Jannices blogg

-En liten del av min värld

Jo jag vet att den rosa texten är helt mupp o läsa...

Publicerad 2009-01-30 22:58:27 i Allmänt,

men jag orkar inte fixa det i dag, får se när man orkar. ;)

I går var vi iallafall i väg o köpte en skoter, åt mig :)
Min söta lilla skoter.
Morsan till killen som vi köpte skotern av, sa att den var söt. Ja har aldrig sett en skoter
som söt. Men den här kanske är det? ;)
Var hemma först sent på kvällen igen. Så där for min lediga torsdag.
 
Jobbat o slitit hela dagen i dag o sen har man kommit hem o käkat mat och inte gjort så många mer knop.
Blir nog att glo en film snart o sen bums i säng.
Ska vara me grappsen i garaget i morrn och  tydligen ska jag (!?!) skruva o ha mig. Får se hur det slutar.. . ;)
Mitt tålamod är väl inte så långt och hållbart..

Löverboi köpte sig en skoterapparat idag.
Så nästa helg ska vi köra. Blir ruskigt kul :D
Längtar as hell!

Ne gå o mysa  i soffan nu.

Adios!
   


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-31 00:06:43

Nu blev jag nyfiken..vad har "ni" köpt för skoter till dig? =) Kramar

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-31 13:04:47

Grattis till tillökningen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela