Jannices blogg

-En liten del av min värld

Löjligt

Publicerad 2009-01-07 17:58:54 i Allmänt,

Att vissa människor kan var så löjliga.
Man får tycka illa om mig, det är inget jag kan bestämma över. Men du får gärna hålla det för dig själv då.
Eller så kan man berätta till mig, att man inte tycker om mig o kanske även ge mig en förklaring till varför. Då får jag en ärlig chans att svara för mig själv, kanske även ge en ursäkt om jag gjort något som anses fel. Men för gud skull (!) gå inte och snacka skit till mina nära om mig. Det är lågt. Det är nästan så man kan tro att personen tigger om bråk.

Jag blir riktigt galen på sånt här.
Men som tur är han man folk att prata av sig med o bloggen att skriva av sig i... ;) 

Håller på o försöka forsätta där jag slutade i går med min bort städning av julen. Julen är borta, någolunda...
granen ligger i delar på golvet o väntar på att flytta tillbaka i sin kartong o jullådor väntar på att bli ned burna i förrådet.

Damtorkning, damsugning o golvvaskning är vad som står på schemat för dagen/kvällen.
Så då är jag totalt fri från städning o annat trams i morgon när man är ledig :)

SKÖNT!

I väg och fixa för morgondagens frihet.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-08 15:45:04

Jag tycker iallafall om dig! ^_^



Men du, den där top-bildne på din blogg är söt, men du borde ändra texten till svart eller något, så man ser den! :D Den vita texten försvinner helt mot den vita bakgrunden.

Postat av: Roger

Publicerad 2009-01-08 19:43:18

Hej Jannice! Tjusig design på din blogg. Håller själv på att trixa och dona, för att förhoppningsvis få lite mer "sprutt" på min egen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela