Jannices blogg

-En liten del av min värld

Måndag

Publicerad 2009-01-05 09:47:35 i Allmänt,

Måndag morgon! Känns mer som kanske fredag morgon eller så.. Jobbat hela helgen å så e man ledig i morgon, så de kan ju vara en bidragande faktor. ;)

Ska nog passa på att städa bort julen i veckan, känns som att allt har stått o samlat damm nog länge nu. Känns lite trist, de är ju som mysigt me adventstakar o julstjärnor...

Otroligt trött är jag iaf idag, vart lite sent i går, o så ringde löverbois väckar klocka(or) imorse..först en klocka...vem vaknar först?  Jag! (vem annars?)Trodde det var mitt alarm.. blev glad när jag såg var klockan var så jag somnar om, vaknar igen (!) av nästa jävla klocka. Blir cepe när han ska ha  två stycken. Jag ställer min mobil o när den ringer vaknar jag och kliver upp, klart! Tycker löverboi kan klara sig med ett alarm på morgonen med. Slipper jag lida av att han ska snooza... ;) 
Lite jävlar anamma får de lov att vara när man ska upp... bara ta sig i kragen o pallara sg upp. Sova får man göra sen igen när man kommer hem :P

Näe ska nog ta o snabb blåsa håret torrt o sen kanske börja bege sig i väg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela