Jannices blogg

-En liten del av min värld

Spygubbe

Publicerad 2009-01-16 22:07:48 i Allmänt,

Hade (observera hade) en trevlig kväll. Vi hade varit me M&J o käkat buffe, hem o börjat spela spel.
Löverboi gnäller om lite magont. Äh! Han åt väl för mycket på buffen bara, tänkte lilla jag ;)
Slutar me att han spyr o våra gäster flyr sin väg. Har jag full förståelse för. ;P

Så nu sitter jag här med en flaska handsprit o spritar allt som kommer i min väg.
Vill verkligen inte bli sjuk. Ska fan jobba i morgon o så har vi ju biljetter till revyn.
Jag har verkligen sett fram emot morgon dagen som faaan.

Så i natt sover jag i våran lilla gästsäng med glädje.

Håller tummarna för mig själv nu.



 

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2009-01-17 08:55:14

Usch då!

Hoppas du inte blir sjuk!!

O hoppas han mår bättre idag :-)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-17 09:45:45

aaaahhhw. Asså nu har både Robban och farsan fått spy-sjuka efter såndär buffé. Dags att ni lär er att inte gå å äta sån där skit ;)

Så vida ni inte är där första timmen som maten ställdes fram :)



Buffé är fan a no´go :/

speciellt i era trakter.



Kram, krya på robert, hoppas du inte blir sjuk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela