Jannices blogg

-En liten del av min värld

Trött

Publicerad 2009-01-08 22:47:08 i Allmänt,

Otroligt nog börjar jag faktiskt bli riktigt trött.
Fick mig en ordentlig sovmorgon i morse.... sov ända till 12 (!?)
Det händer inte mig ofta kan jag tillägga, men skönt var det. Fast kändes dock lite som om man tappade halva dagen där.

Som det kanske syns, har jag suttit  o pillat på med ming blogg i dag, inte kanske världs snyggt, men ändå bättre än vad det var tidigare. Man blir väl bättre o bättre ju mer man pillar på hoppas jag ;)
Tur också säger jag att det finns så snälla människor som gjort så bra hemsidor så sånna som jag kan göra lite finare på sin blogg.  Utan den hjälpen hade nog inte min blogg funnits kvar. :<

Annars har min lediga dag inte varit så händelserik...
Man kan nästan säga att den här dagen var lite av en bortslösad dag.
Det enda vettiga som jag har gjort i dag är att jag har kört nån maskin med tvätt. sen har jag mest gjort ingeting.
Men sånna dagar måste man få ha ibland, inte behöva bry sig o tänka så myckat :) 

Näe nu är det färdig slösat med tid för idag. Ska masa mig i väg mot sängen o få mig några timmar av underbar sömn. ;)

Natti natti!!


 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-09 04:58:01

mm mycket fint ^_^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela