Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lite bättre...

Publicerad 2009-07-08 20:03:31 i Allmänt,

Nu har mitt humör lungat ner sig lite granna.

Städat bort den värsta av röran som jag själv ställt
till med nu när jag håller på att fixa så syster o hennes
kille har ett rum att sova i när dom kommer på söndag :) 

Har fortfarande inte hittat nån mus, dock bara spår efter den :/
Flisan verkar då inte heller hitta någon mus. Om det nu inte
är så att hon kanske redan har hittat den för längesen. (?)
Det är ju inte precis så att vi damsugar o städar där varje vecka.


Känner att jag skulle vilja göra som våran granne har gjort.
Beställa hit en stooor container som ställs upp här utanför
så man riktigt får röjja ur ALLT skrot man har.
Vi har mycket kvar i källaren som förra ägaren lämnade kvar....

Ska kila ner på ica.
Köpa snask.
Hoppa in i duschen.
Slänga mig på soffan och äta upp mitt snask!

Adios!

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-07-08 22:47:57

VÅGAR man komma? ;)

Ahja, musen (om den finns kvar) kommer att få en tuff vecka framför sig med tre busiga katter, även om Rasmus mest verkar rädd för möss av vad jag sett från tidigare möten med dem.



Städa nu int ihjäl dig för vår skull eller nått sånt.

Krams!

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2009-07-11 20:59:52

Tjoho!

Hur går det med graviditeten och allt?

Vilken vecka är du i nu?



Känner igen mig i det där med humöret..Jag var en tickande bomb hela graviditeten och att Ante stannade kvar är för mig ett mysterium :)



Kram från oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela