Jannices blogg

-En liten del av min värld

Varning för ilska...

Publicerad 2009-07-08 14:52:08 i Allmänt,

Som om jag inte har nog mycket att göra?!?!?
Som om jag inte redan har ett berg med tvätt som ska tvättas!?!?!?


Så jälva heligt förbannad jag är!


GE FAN I MINA MATTOR!!!!!!!! 
När ska du lyssan på det jag säger !?!
Är ju inte heller precis något som man vill tvätta alltför ofta.
Men nu måsta jag tvätta om ALLA!
Tack Löverboi, ett riktigt fett tack!

Ev. har vi en mus i vårt hus! Hittade en liten skitlort i går och en lort i dag nere i källaren! 
Roligt!? Näe!
Känns som om man skulle vilja köpa en stor tank med sprit o doppa ner allt man äger och har!

SÅ JÄVLA FÖRBANNAT ÄCKLIGT! 


Någon som vill köpa ett billigt hus?
Vill inte bo i detta hell-hole nå mer!

Hoppas att ingen har tänkt hälsa på i här i dag. För jag lovar, det blir inte något roligt besök för
den stackaren!
Känner att jag lätt kan döda någon, vem som helst faktiskt.

Jag skadad? Knappast. Lite lätt hormonpåverkad (?) , kanske. Who knows! ?
Kom inte nära mig iaf!!!!


Vet inte om jag vill vara gravid om jag ska vara så här...
Lär ju hinna mörda någon innan ungen är ute...

Be nice to me!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela