Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bajs också....

Publicerad 2009-06-15 18:45:23 i Allmänt,

Vårat hus är ett riktigt rövhål!!!!!
Rövhålet som gud glömde dessutom!

Har nog inte varit så arg o irriterad som jag har varit i dag.
Svettats som en gris dessutom. (Jag hade nyss duschat när jag gjorde min fasansfulla upptäckt)
Törs inte gå på toaletten i rädsla att det ev ska flyta upp
nån bajskorv i min tvättstuga.




Nå väl...
Kommunen skulle komma ut kanske redan i kväll o kika
i fall det var hos dem promblemet låg.
Hoppas hoppas hoppas  (!!!!!!!!)

Om problemet ligger hos oss själva så blir det att kånka ut
högtryckaren igen o spola ute i nått rör på gården.
Det vill jag verkligen inte göra...
Eftersom att hela våran gård är uppgrävd.
Måste man klättra i en stege me alla saker ner i en grop..


Håller tummar o tår att  problmet är bortblåst med nått magiskt propp-lösnings
medel tills i morgon när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela