Jannices blogg

-En liten del av min värld

Inte lika äckligt i dag

Publicerad 2009-06-16 11:24:02 i Allmänt,

Har varit nere i källaren och kämpat på idag.
Försökt rengöra alla mattor som låg på golvet.

Inte kul alls. Känner mig helt sned i ryggen.
En blöt matta väger rätt mycket.

Jag längtar sååå mycket till den dagen då vi kommeratt göra om där nere.
Just nu känns det inte kuls alls att hålla till där nere.
Tvättstugan ligger inte på våran "prio ett" lista.
Så det kan nog dröja innan något händer.
Men man kan ju alltid drömma och planera fram tills dess ;)

Städning lite här och där är väl det som står på schemat i dag.. .
Trist jag vet, men när vädret är lika trist ute så så gör det väl desamma? 

Ska väl kila i väg och börja med nått... typ bädda min säng eller så.


 

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-06-17 08:51:30

huhuhu...Var Robban på någe jobb eller? MAssa päckel gojja + tunga lyft kna väl inte vara så jättebra för dig , fast du inte är så långt gången + att du är sjuk :/



...men se till å bli frisk innan vi kommer upp ;)



KRAM! ^Å låt de va nästa gång tills nån annan kan hjälpa dig med röran!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela