Jannices blogg

-En liten del av min värld

Movie night

Publicerad 2009-06-06 18:46:42 i Allmänt,

Verkar inte bli något umgänge med jessica i dag, för hon har då inte hört av sig ännu.


Så då har jag vart ner på ica och laddat upp med chips och dip i stället :)
Och satsar på en egen kväll framför filmen Patrik 1,5.
Har hört mest bra om filmen så jag hoppas att jag också tycker om den.
Det lilla jag har sett verkar lovande iaf :) 






Får se hur länge sjuklingen löverboi orkar vara ute på galej i kväll då.
Får se om man har ork och lust att dra förbi en sväng dit och säga hej till folket.


Näe nu är det kopplat o klart för filmvisning i teverummet ;)

 

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2009-06-07 14:36:08

Vad tyckte du filmen?



Allt väl annars då? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela