Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sjukt less

Publicerad 2009-06-13 19:59:02 i Allmänt,

Hatar att vara sjuk.
Jag blir så rastlös, kryper i hela kroppen.
Less att ligga ner. Men fastän jag vet att jag inte ska flänga runt uppe
så gör jag det ändå.

Ååååh vaför måste man bli sjuk?!
Kan inte andas, känner knappt nån smak när jag äter.
Lär väl knappast få sova en hel natt i natt.

FUCK!!!!!!!!!


Sen så är det bara bajs på teven dessutom!
Lördag kväll !? Jo kiss my ass!   Vafan, betalar man pengar för att få se bajs!?
Lika bra att kasta ut alla apparat jävlar o aldrig mer se på sånnt!

Skit repriser o annat krams.

Härmed säger jag upp vårat tv-innehav och vårat pissiga boxer paket!

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2009-06-13 22:19:12

Hoppas du mår bättre snart!!



Håller med dig, går inget bra på teven ikväll...

Jag och barnen ligger ute i husbilen o ska sova där men blev less på tvutbudet så jag är tväres inne o checkar läget lite :-)



Postat av: Syrran

Publicerad 2009-06-14 09:05:40

mmhm...märkt att alla "bra" eller iallafall underhållande program sänds under dagarna då normalt folk jobbar, eller jättesent då man måste sova (21-01)Medium, arkiv-x, criminal case, profiler osv. :P Sen under helgerna så sänder de bara tråkig skit, och eventuellt nån bra storfilm senare på kvällen, som man kan somna till. Vad är deras agenda...-_-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela