Jannices blogg

-En liten del av min värld

Haha

Publicerad 2009-03-25 20:13:01 i Allmänt,

Lite förvirrande skatteverkets hemsida var för oss som inte alltid vet allt. Eller vad säger du Emmi?  ;)
Hade dock suttit fint med den summan som stod på fel ställe.
Men inte var den rätta summan fy skam heller.  Man ska väl vara glad att man får istället
för att måsta betala. :)

Vi var på stan i dag jag o löverboi. Killen shoppade lös som en tok. O det var jag som ville in till stan o hadla mig massa nytt.
Vad kom jag hem med?  Jo några nya trollor o sängkläder.  Yaho va skoj, or not!  ;)

Var även duktig i köket  idag. Provad på för allra första gången att göra eget "riktigt" potatismos.
MUMS säger jag bara. Står en bytta i kylen som ska ätas till lunch i morrn.

ooh, köpte även mitt allra första påskpynt i dag, det blev en duk o några kycklingar som fått bosätta sig på duken. :)
Sött o glatt med gula saker. Känner mig alldeles vårpirrig med alla dessa glada färger. ;)


I väg med mig till soffan nu o mysa med nått som är på teven.

Todilo!


 

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2009-03-25 21:04:57

Vi är jävlat smäst på vissa saker,det är bara att inse det.Men man kan ju inte vara bäst på allt!:)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-26 08:10:03

Mysigt med påskpynt. Sydn att det är en så kort tid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela