Jannices blogg

-En liten del av min värld

Rött kliande öga.

Publicerad 2009-03-10 09:03:35 i Allmänt,

Jag var så trött, så trött i morse när klockan ringde. Hade lätt kunnat sova någon timme till.
Som att det blir sängen i kväll direkt efter jobbet. Ska vara utvilad tills i morrn.
När man jobbar helg blir allt cepe, o jag blir förvirrad och alltid trött.

Sen har ju smarta jag fixat så jag ska vara hos tandläkarn kl 07.20 (!!) i morron. :(
Smarta jag. Den tiden vart väl lite galen, men nu slipper jag iaf att gå från jobbet.
Hinner lungt till tandläkarn och jag hinner nog också ta lång fika på jobbet innan jag börjar.
Så skönt o varva ner en stund innan man börjar jobba.  :) 


Ska gå och äta mig nån skorpa till innan jag ska börja fara till jobbet.

To-di-lo!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 20:24:06

Taaa-taaa!

Nu har bloggtorkan släppt tror jag :D

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-03-10 20:24:47

Åh det var då jag som skrev det förra inlägget :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela