Jannices blogg

-En liten del av min värld

Blåsa

Publicerad 2009-05-05 22:27:58 i Allmänt,

Fi fan va duktig jag har vart i dag!
Räffsat klart i stort sett hela framsidan nu.
Det var tung, men skönt nu när det är gjort.

Dock hade jag väldigt otur, så fort jag greppa tag i spaden för att skyffla
upp högarna i säcken så var det som om alla orkaner kom på våran gård.
Så jag blev till sist så less att jag gav upp och gick in.
Tänkte att det var lika bra, så att inte allt som jag krattat sprids för vinden igen.
 
Har även lyckats få en blåsa i handen... så i morgon får löverboi räffsa själv.. ;P
Öm i hela kroppen är jag också.
Oj fy vad jag gnäller. Men det har man rätt att göra i bland också.

Ska hoppa ner i sängen o mysa framför teven med löverboi innan jag somnar. (om nu inte han redan har somnat)


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-05-06 08:09:58

kratta...blåsor i händerna, för minnet till tiden vi hade hästarna hemma på gården ;)Hoppas ni har det bra där uppe. Låter ju som att ni fått vår också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela