Jannices blogg

-En liten del av min värld

Dags att kolla synen?

Publicerad 2009-05-26 09:03:24 i Allmänt,

Följ min blogg med bloglovin

Vakna av att de brummade som en lastbil precis utan för vårat sovrum.
Nyvaken som jag var trodde jag det var fjärrvärme truppen som var här,
o på nått sätt fick jag för mig att dom hade börjat gräva, på fel sida av huset dessutom.
Så jag rusade ut ut sängen....

Men det var ingen som grävde på våran gård.... :) 
Det var en lastbil på vägen utanför.... Men vad han gjorde har jag ingen aning om.

Glad på han var jag iallafall inte.
För jag tvungen o gå ut för att se något när vi inte har nått jävla fönster
åt det håller där dom stod. 

Sen så var en annan snubbe här ute på vår gård o spejade i gräset...
tror han spejat var fjärrvärme ledningen går...


Måste också få berätta....
I går kväll satt jag här vid datan o lallade på....
Vänder mig om för att titta ut genom fönstret. Ser en stoor
ljusgrå katt som sitter på våran garage infart och filosoferar. 
Tycker att den såg lite lustig ut.
Så när den skuttar i väg inser jag att det där var ingen katt. Det var ju en hare ;)

Antingen var det att jag var så trött som gjorde att jag såg så galet
eller så var det att de hade börjat smått skymma ute ;)
För nog vet jag skillnad på en hare och en katt :)

5 min senare spanar jag och Flisan in ett annat djur som gör intrång på vår tomt.
En kissemiss som jag inte sett tidiagre här. Jätte söt. Flisan hade nog gärna
hoppa ut genom rutan för att leka med den.  ;)
Synd att hon missade haren.
 

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-05-27 08:32:30

"flisan hade gärna hoppat ut och...." Strimlat den! :>



Vi fick också finbesök från en katt jag aldrig sett förut- sjukt lik Pontus. min trädgård är jättespännande just nu, då den är oklippt och sådär...

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-05-27 22:27:46

Förstår inte riktigt deras tänkande där. Tycker ju att dom ska ha kommit längre i utveckling over there

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela