Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kablam

Publicerad 2009-05-18 18:46:40 i Allmänt,

Har varit en lång och tung dag i dag på jobbet.
Dels för att man blir så deprimerad av att behöva jobba
inne när det är så otroligt fint väder ute. Sen så har även mitt huvud
känts som en tidsinställd bomb. Trots tappra försök med alvedon
vill inte skiten ge med sig. Gav med sig en ca 5 min när jag låg i sängen
o pratade i telefon med löverboi. Men nu är den envisa bomben tillbaka.

Ska försöka så gott jag kan att ignorera min huvudvärk.
Kanske den släpper om man dum glor lite på teven.
Behövs inte så mycket tanke verksamhet då inte ;)

Från det ena till andra....
Gravida och barnvagnar
De två sakerna ser jag överallt just nu.
Vet inte hur många som passerar vårat hus varje dag med sina barnvagnar?
Eller hur många gravida hinner man inte se under en dag på jobbet bara?
Många säger jag.

Det är lustigt det där med hur hjärnan funkar. :)

Jag vill göra mitt ultraljud nuuuu....
Skit att man måste vänta så länge innan man får se nått.

Jag och min choklad kaka ska nog gå o se lite teve nu.

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2009-05-18 21:07:13

Haha, sådär var jag oxå...fast jag tyckte att det bara var bebisar överrallt ;-)



Ja, brukar ju vara en låång väntan till ULet :-)

Men du vet väl att den som väntar på nåt gott....

Postat av: Grannungen ;)

Publicerad 2009-05-20 08:12:33

xD du får be dem ringa till mig och säga vad det blir :P Jag skulle inte kunna hålla mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela