Jannices blogg

-En liten del av min värld

Livat i holken

Publicerad 2009-05-11 11:35:44 i Allmänt,



Våra hyresgäster är nu identifierade. Lite svårt är det när man kan NOLL om fåglar. :)

Talgoxar, söta lilla herr och fru talgoxe bor numera i våran holk.
Kanske att man får se bäbistalgoxar också, med lite tur.

Dagen i dag är väldigt välplanerad. Jobb, hela långa dagen.
Så jag har varit duktig och gjort mig en matlåda som jag hade
tänk försöka komma i íhåg att ta med i dag.
Jag lyckas oftast glömma mina låder hemma. ;>

Helgen hade inte mycket att erbjuda i nöjesväg heller. Jobba - Äta - Tv - Sova. Men som tur är är man ledig igen nästa helg :)


So long sukkers!
Jag ska kila i väg o göra något annat skoj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela