Jannices blogg

-En liten del av min värld

birdie

Publicerad 2009-05-04 17:40:01 i Allmänt,

Så lat jag har varit i dag.
Skulle kratta. Men jag hade ingen lust, har fofarande ont i mina stackars små händer sen
allt räffsande i går :S

Så jag knatade ner på ica istället o shoppade lös, väl hemma knåpade jag i hop lite smörgåstårta åt mig.
Oj va gott!  ;)

Snörde i gång en tvätt, som jag nyss kastade in i tumlaren.
Så nå mer vettiga saker än så har det inte hänt här.

Tror inte heller att det kommer att hända så mycket mer i dag.
Kanske att jag plockar in nå disk i maskinen och kanske kanske att jag även startar den sen :P


Ååh, vill bara att tumlaren ska vara klar så jag kan ta ur all tvätt och inte bry mig nå mer för i dag.


I morgon Lovar jag mig själv att jag ska räffsa klart framsidan åtminstånde. Får lov att ge mina
händer en super duper massage i kväll  så dom orkar med mogondagen.


Måste får berätta också att våra hyresgäster i holken är jätte söta.
Vet dock inget om fåglar, så jag har ingen aning om vad det är för gäster.
Fåglar, söta fåglar....kortsagt  :)

Måste googla fram va de kan vara för en saker de där.


I väg med mig o googla.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela