Jannices blogg

-En liten del av min värld

Winter wonder land

Publicerad 2009-11-10 10:11:56 i Allmänt,

Brr ,va kallt det var ute i dag när jag hämtade tidningen. :Z
Men lite skönt ändå, för då vet man ju att snön stannar ett tag till iaf :)

I dag var tanken att vi skulle på familjens hus, men känner att
det inte riktigt passar för oss i dag. Ska nog ta en promenix till bibblo
istället och lämna igen min bok som är lite försenad. Hann dock aldrig
läsa den, eftersom att lilleman bestämde sig för att kika ut tidigare än vad
som var planerat.. :S Så jag får så snällt låna hem den någon annan gång istället..

Annars händer det nog inte alls så mycket här hos oss idag.
Mer action blir det i morrn istället, när vi ska in till stan hos Fabror
doktor med lilleman på någon typ av kontroll.
Vet igentligen inte vad som ska kollas, men gissar på blodvärden o
det där med gulsoten. Eftersom att det var det som det var lite si o så
med när han föddes. Jag är är dock rätt säker på att allt ser bra ut nu. :)

Igår, hade vi också roligt, eller kanske bara jag, lilleman låg ju i vagnen o sov.
Jag satte iaf upp min ljusslinga på bron. Oj så mysigt det vart när det blevmörkt ute.
Får nog tyvärr vänta någon vecka till innan jag kan börja julpynta här hemma, man
vill ju inte slakta sönder julen allt för mycket.

Tror att bajsmannen har fyllt upp sin kvot i blöjan nu.
Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela