Jannices blogg

-En liten del av min värld

1+1?

Publicerad 2010-04-14 22:43:46 i Allmänt,

I går såg vi att det verkligen är tänder lilleman har på G.
Jag tror, men är inte helt säker, att det är kanske 2 tänder.
Det var som en spricka i tandköttet igår, och i dag såg jag som en eller två
vita prickar :)  Inte lätt att försöka hinna se när man får chansen :P

Annars i dag har jag tagit det allmänt soft.
Plockat lite här o där. Har till och med dragit
en vals med damsugarn.
Blev inge promenad för mig, för att jag fått
skavsår...Så då vilar jag upp mig o mina sår
så att man kan lunka vidare nån annan dag.

I morgon får man två "tjockisar" på besök.
Emmeli som ska ha i sommar och Jessica som
kan få vilken dag som helst nu. :)
Det blir kul att träffas alla 3 samtidigt för engångs
skull.

Sen ska jag även med lilleman på 6månaders kontrollen i
morrn. Så det ska bli intressant o höra vad dom säger där.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att vi får samma läkare som
förra läkarkontrollen. För det var även han som sickade oss
vidare till sunderbyn när vi var in på VC. Skulle kännas bra,
för då har han kanske lite bättre koll på saker o ting. Än
om vi får en helt ny läkare som inte vet ett skvatt....

Nu har jag iaf kvällsfikat klart o surfat runt klart för i kväll
så jag säger nog god natt nu....

Natti!






Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2010-04-15 20:18:45

Vilken tur att du inte ammar =)

Nu måste du köpa en tandborste =D

Längtar så efter att ni ska komma

Kram

och glöm inte ge kramen till lilleman ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela