Jannices blogg

-En liten del av min värld

En liten stund till bara..

Publicerad 2010-04-23 09:15:10 i Allmänt,

Strax före kl 06.00 gav jag upp hoppet att lilleman
skulle somna om i sin säng. Så jag och han tog
vårat pick o pack från sovrummet o begav oss ut
till soffan istället. Efter mat o blöjbyte, hoppades jag
jätte jätte hårt på att han ville sova bara en liiiten
liiiten
stund till...Jag var gode trött...

Men efter att han lyckats tjuvnypa mig ett X antal gånger
i ansikte, på halsen o luggat mitt hår så somna vi båda
två framför nyheterna på 4:an. :)
(För att vara så liten kan han skapa mycket smärta...)

Blev väckt för en stund sen av att min pappa ringde....

Så nu har jag ätit frulle o väntar på att klockan ska bli 10 så
vi kan väcka Löverboi. :)



Max och jag som vilar..för några veckor sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela