Jannices blogg

-En liten del av min värld

Frulle

Publicerad 2010-04-22 14:57:27 i Allmänt,

I dag vaknade jag av att Löverboi kommer in
med frukost på sängen åt mig :) Lovley!
Det är ju inte ens min födelsedag. Så det
var ju riktigt snällt gjort av honom. 

Fast jag måste erkänna att nog är det lite små
jobbigt att sitta i sängen och slurpa i sig hett the
o äta smuliga smårgåsar...blir nog att renbädda
i sängen i kväll. ;)


Efter frukosten gjorde vi oss klara för att bege oss ut
på en promenad. Stannde till hos Max farfar, som sen
följde med oss ut på en liten tur.
Synd att så fort man väl är ute så vill inte solen vara
med längre...


Just nu är iaf löverboi med stickan o handlar lite saker
på ångsågen och Max är glad o nöjd sittandes i gåstol.
Jag själv funderar på om jag ska slå i gång teven o se
om det finns nått man vill se.






Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-04-22 16:39:26

Sv: Ja det har du rätt i! Skrev dit det nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela