Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hålla tummarna

Publicerad 2010-04-29 22:44:40 i Allmänt,

For med Jessica W på tjejkvällen i dag.
Oj vad mycket folk det var. Mycket folk
innebär många och långa köer. Så att
ens titta på kläder känndes rätt hopplöst.
Bara totyr att stå i kö först till att prova kläder
sen ännu en milslång kö för att betala. Så...ne.

Fyndade däremot sängkläder. Älskar dom matta
satin sägkläderna dom har på hemtex. 2 set för
priset av ett, som dessutom var på rea. Inte alls
illa måste jag säga. 

Sen hittade jag en fin kofta åt lilleman som var på
halva rea priset. Som klippt o skuret. Precis en sån
jag har spanat efter.


Så jag måste säga att jag är nöjd med mina fynd. Däremot
var det lite trångt med allt folk...men det är klart, om man
lastar massa folk i bussar från andra städer så blir det väl
lite mer folk :)

Valborg i morgon. Hoppas bara att det blir bra väder. Så trist
om det ska regna eller ännu värre...snöa! :Z Men sån otur
hoppas jag att vi inte har.

Får väl dansa en sol dans eller nått innan jag hoppar i säng i kväll ;P


God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela