Jannices blogg

-En liten del av min värld

Frukt är gott. Frukt är bra.

Publicerad 2010-04-25 22:41:58 i Allmänt,

Har nyss tryckt i mig en fruktsallad. Men ändå är
jag så gotte sugen så jag skulle nästan kunna
göra vad som helst för att få en påse godis.
Men jag ska stå emot, för så här duktig har jag
aldrig varit förr. Den här gången ska jag verligen
inte ge upp. Nu ska mamma fläsket bort! :)



Löverboi hade som jag skrev i går, sin roliga kväll
i går med sina kompisar. Som ska föreställa killar
i 25+åldern. Men efter vad jag hört hur kvällen
blev så börjar man undra om det inte var ett gäng
14-åriga småflickor som löverboi var ut på krogen
med. Att vissa personer aldrig växer upp?
Att man kan var så obotligt barnslig!

Fan vad glad jag är att jag slapp vara där.

Eftersom att löverboi inte tog med sin nycke igår
så skulle jag sova med olåst ytterdörr tills han kom
hem. Vilket jag inte alls gillade. Så jag hade lite problem
att somna. Höll mig vaken tills han kom hem kring halv tre.
Inte skoj, för sen innan vi hade pratat, och man somnat så
var ju klockan typ morgon.

Självklart vakna ju lilleman über tidigt. Så inga många timmar
att sova för mig. Slumrade till säkert 100 ggr på soffan i morse
medan Max låg på golvet o tjollra på. Så till slut gav jag upp o tog
oss båda till sängen o la mig för att sova en stund.

Tänkte att det är bättre han ligger vaken mellan oss i sängen.
Än att han ligger på golvet o rullar iväg medan mamma sover
på soffan. :)

Så jag lär nog sova gott i natt.    


Ska läsa lite bloggar, och sen blir det nog godnatt
för mig.


Adios!







Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-26 21:11:28

Äntligen har jag hittat även din blogg :P Ska bli kul :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-04-27 10:13:47

Hur går det då? Med att jaga bort fläsket med frukt osv? Känns det lättare än att köra LCHF? Hur exakt gör du, räknar kalorier? Äter så du alltid är mätt, men aldrig proppis? Eller undviker du bara vissa saker`? (som den där godipåsen) :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela