Jannices blogg

-En liten del av min värld

Öjebyn ToR

Publicerad 2010-08-18 20:48:21 i Allmänt,


Jag och Max for förbi min mormor
i öjebyn  för att hälsa på henne i dag.

Där blev det te och smörgås. Finns det
nått godare bröd än det hon bakar?
Hjälpte henne också med att föra över
hennes bilder från kameran till datan.
Hon fick skriva en lathund på hur hon
ska göra så hon får lära sig och kan
göra själv i framtiden förhoppningsvis. :)

Sen drog vi vidare bort till heden för
att fara hem till pappa och äta
surströmming. Super gott och aldrig
fel! 

Så sen han klockan bli så mycket att
det var bara  att packa in Max och grejer
i cykelvagnen för att trampa hemmåt igen.

Det var jobbit...iallfall alla dumma uppförs-
backar som finns. Så nu sitter man här
och känner sig allmänt slut i kroppen.

Blir nog en kvällfika framför teven och
sen säger jag nog godnatt!



Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-08-19 09:36:58

Du har fått ett bloggaward från mig.:)Kika in på min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela