Jannices blogg

-En liten del av min värld

Glögg

Publicerad 2010-12-13 20:50:00 i Allmänt,

Försöker få bort min kära sambo från sin dator.
Där sitter han och spelar CSI när jag vill se sopranos.
det funkar lixom inte. Så jag satte mig här en stund
med en kopp glögg och en lusse bulla i stället. Juligt
och gott!

Var in på kvantum för en liten stund sen med Jessica.
Shit vad kallt. Iskallt i bilen all the way in till stan. Har
knappt fått tillbaka känseln i mina fötter än.

Ajja tur att man har det vamt och skönt hemma iaf.


Hämtade mitt schema i dag...gissa vem som jobbar
på julafton? Jag, såklart. Men men, är ju rätt ok, är ju
inte precis nån lång dag. Hinner lätt med julfirandet! :)
Skulle aldrig i världen vilja missa när Max öppnar klappar.


Ne måste nog i väg och leta fram en näsduk, känner
att jag nog kommer att nysa.... inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela