Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skattjakt

Publicerad 2010-12-09 22:02:56 i Allmänt,

Att göra den där hallen tar mycket mer
tid än vad det var planerat i mitt huvud.

När golvet var klart tänkte jag att great.
Smack, upp med tapeter, klart! Men så
var det ju inte alls...

Massa jäkla lister som ska sättas upp och
socklar som ska på plats... Sen ska man
kanske ha något att hänga av sig jackan
på också?  Eller någgerst att lägga vantar
och mössor...


Så i morgon ska jag bege mig ut i staden
på jakt erfter den perfekta möbeln som
inte är för hög, eller för bred, inte heller
så värst tjock, men absolut inte ranglig.

Spännande... i värsta fall har jag en jätte
fin ritning åt min kära sambo som han ska
få snickra efter. Men han tycker ju såklart
att jag ska försöka hitta en som är färdig
att bara köpa. Sen om jag dessutom hittar
krokar som inte är alltför dyra och som
dessutom faller mig i smaken så skulle det
även var bra. Lixom slå 2 flugor i 1 smäll. 


Gud va fint när allt är klart. :)


Då är det bara femtioelva rum kvar. Tjoho!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-12-09 22:36:24

Skippades idén med "golvet" eller? du får ta bilder och slänga upp här så man får se hur det ser ut- före och efterbilder! ^_^ Glöm inte att maila mig på fejjan. Kram på dig och familjen.

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-10 00:08:01

Ja det är bara komma förbi så kan vi spela ! Du kommer bli "kär" för det är så himla roligt =)

Postat av: Isabelle

Publicerad 2010-12-10 11:09:01

snör upp nå bilder! ;D

Postat av: Isabelle

Publicerad 2010-12-10 11:09:13

snör upp nå bilder! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela