Jannices blogg

-En liten del av min värld

Stålande jul?

Publicerad 2010-12-01 14:49:28 i Allmänt,

Tanken är att jag ska julpynta i dag.
Tappar bara lusten. Verktyg och grejer
som är där dom inte ska vara gör bara
att jag har lust att kasta ut min låda med
julpynt på gatan!

Ska försöka sätta upp lampor i fönstret
iallafall.. sen kanske nån tomte får göra
oss sällskap också. Resterande julpynt får
nog bo kvar i låda tills vi är riktigt klar
med hallen...

This sucks!


Varmvattnet som försvann för oss var
visst inte alls nått planerat avbrott. Utan
min käre far som jobbar på piteenergi
ringde och sa att det hade blivit galet
någonstans...Så det gör mig faktiskt
lite mindre arg. Så ikväll när vi får
vårat varmvatten tillbaka ska jag ta
mig en riktigt lååång och skön dusch.

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-12-05 13:13:02

Skönt att det löste sig ^_^

Julpynta borde man kanske ta och göra...för en gångs skull. Kram på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela