Jannices blogg

-En liten del av min värld

Halvglad

Publicerad 2010-02-16 22:24:19 i Allmänt,

tjolahopp!
I dag kom våra efterlängtade möbler.
Så jag satte i gång i princip direkt med
möbelbygget.

Kan säga att skruva i hop en ny säng o samtidigt
underhålla en liten Max är inte lätt ;)

Iallafall... när jag hunnit så långt som att börja sätta
ihop sängbord nr 2, så upptäcker jag att det är fel
saker i mitt paket.(!) Ingenting blev rätt hur jag än
vred o försökte. Så det var bara att sätta sig i telefon
och ringa till IKEA. 

Så hon sa att jag skulle få hemskickat nya grejer till
bordet. Jag hoppas att det går superfort, för jag vill också
ha någonstans att ha min lampa..

Köksbordet och alla stolar fick vi ihop, allihop.
Riktigt nöjd. Så nu fattas bara min nyfärgade matta
jag har på tork så är det fulländat. ;)

Iof så skulle ju ett helt nytt kök med en snygg spis
o ny fläkt o fina luckor göra rätt mkt det med.
Men man får fixa lite i sänder. Det är så synd
att man inte är miljonär..

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2010-02-17 09:36:07

Vi vill se bilder på hur snyggt det blev :P



Hoppas allt är bra med er? :)

Postat av: bella

Publicerad 2010-02-18 13:39:21

jo han växer så de knakar.. :) han börjar ju blir stor lillgossen min :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela