Jannices blogg

-En liten del av min värld

itchi itchi

Publicerad 2010-02-04 13:05:41 i Allmänt,

I dag kom både min fotobok som jag gjort
och lillemans nya badbyxor med posten.
Sen ringde dom från stället löverboi beställt
sina skoterkläder o sa att dom finns att hämta nu.

Så trots våran lite jobbiga natt så vart det
en bra dag iaf :)

Vet inte om det är att lilleman kanske har
tänder på gång eller om det är nått annat
som spökar. Men nått är det, för han har tjorvat
varenda natt den här veckan. Han som annars brukar
sova natten lång bortsett från nån grymtning efter
tutten frammåt morgontimmarna.

Jag hoppas att om det är en tand på gång att den behagar
att "ploppa" fram fort, för jag vet inte hur många fler
nätter med sömnproblem jag klarar av.

Så nu när vi fått badbrallorna till lilleman blir det nog att
ta ett dopp o bassängen med han på lördag :)





Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-02-04 17:20:00

mysigt med bad ^_^

Kolla vad ja såg på aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6543275.ab

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela