Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skrytmåns

Publicerad 2010-02-15 13:22:11 i Allmänt,

Jepps! Känner att jag måste få
skryta över mig själv precis nu...

Jag har helt på egenhand klarat av:
  • Att lyfta ur våra resårmadrasser ur sängen.
  • Skruvat isär sängen.
  • Burit ut sängram till släpet
  • Burit ut våra köks stolar till släp
  • Slet ut vårat köksbord till släp.

Måste erkänna att jag aldrig trodde att jag
skulle få ut köksbordet på egenhand. Den fick
sig nog en smäll eller två på vägen. ;)

Men vad gör man inte för att bereda plats för nya möblerna?
I morgon smäller det! Som att  jag har längtat efter ett nytt
bord till köket. Vi köpte ju oss ett nytt för nått år sen. Men skivan på
det bordet sprack och butiken här i stan som vi köpt det hos hade så
dåligt stil i sitt sätt så vi lämnade tillbaka hela skiten.
Så då fick vårat gamla furubod forsätta att bo med oss ett tag till..tyvärr.
Ett tag blev några år o vips här är vi nu.

Blir även en ny säng till sovrummet. Tyckte så mycket om våran lack sängen vi hade
i lägenheten, så nu blir det en ny, fast i en annan färg och en modell större.
Självklart blir det sånna där avlastningsbord till. :)

Åh vad jag längtar. Så kul.
Så i morgon ska även Max få flytta från vaggan
och få börja sova i spjälsängen. Spännande...




Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-02-15 15:54:15

fina möbler ni har köpt :)

men tycker ni inte att sängen är för låg?

för vi har ju en exakt likadan och jag tycker den är liite för låg :/

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-02-15 19:17:56

Jag tycker sängen är perfekt.Och speciellt nu när Lucas helt utan problem kan kliva upp i den och ner från den!:)

Postat av: Jean

Publicerad 2010-02-26 19:03:11

Kasta ni bordet???? :D Malm-sängen är så fin ^_^ <3 saknar min.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela