Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snagg?

Publicerad 2010-02-26 14:58:42 i Allmänt,

Har precis kommit hem från en vända på stan.
Vart mer hem i påsarna än det var tänkt.
Men det betyder väl att man har vart duktig?  ;)

Köpte Dräggel lappar till Max då han har börjat dregla MASSOR
han var alldels genomblöt på tröjan i går. Så jag hittade några söta
på hanséns. :)

Sen vart det så klart en massa kläder til lilleman, själv fick jag ett
plagg, en sportbh. Yäij! Men den behövs om jag o jessica ska fortsätta
att vara så aktiva som vi nu har tänkt. Badminton är våran nya sport.
Så med lite tur blir det nog att vi spelar i kväll. :)


Tog även tummen ur... o bokade mig en tid hos frissan.
Så nu blir det nog kort igen. Är så less att jämt ha håret
uppsatt i snodd. Har varken ork eller fantasi att göra något
annat med det. Får dock se hur kort det blir....







Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-02-26 19:00:33

Då tycker jag att vi byter frisyr :) Jag vill så gärna ha långt igen..

Postat av: emmelie

Publicerad 2010-02-28 14:15:04

riktigt fin blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela